💝 Podívejte se na personalizované narozeninové dárky: klikněte

FAQ

Objednat

Mohu zrušit svou objednávku?

Chápeme, že kdokoli může změnit názor nebo změnit názor na výběr produktu. Jakékoli změny lze nahlásit e-mailem na kontakt@piclo.cz . Pokud již byla vaše objednávka odeslána, budete muset odeslat formulář pro odstoupení od smlouvy.

Jak vás mohu kontaktovat, pokud potřebuji pomoc?

V případě dotazů nás můžete kontaktovat e-mailem na adrese: kontakt@piclo.cz (pondělí až pátek, 08:00 - 16:00)

Obdržím potvrzení po zadání objednávky?

Ano, po zadání objednávky na našem webu obdržíte automatický potvrzující e-mail. Pokud jste jej neobdrželi, zkontrolujte prosím složku SPAM nebo nás kontaktujte.

Vrácení zboží a reklamace

Mohu produkt vrátit?

Samozřejmě můžete. Pokud nejste s naším produktem zcela spokojeni, můžete jej vrátit a vrátit vám peníze do 365 dnů od nákupu.

Jak mohu provést vrácení?

Pokud produkt, který jste obdrželi, nesplnil vaše očekávání, kontaktujte nás a uveďte číslo objednávky. E-mailem Vám zašleme všechny potřebné údaje k vrácení objednávky na naše náklady.

Kdy obdržím peníze za vrácené zboží?

Vrácení peněz bude provedeno do 7 pracovních dnů od okamžiku, kdy obdržíme balíček.

Jak mám postupovat při reklamaci?

Pokud má obdržený produkt vadu nebo je poškozený, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení e-mailem.
Pro urychlení procesu přiložte k e-mailu fotografii, která zachycuje vadu produktu, a do předmětu zprávy uveďte číslo objednávky.

Jak mohu vyměnit produkt?

Výměna produktu není možná. Nevyžádaný produkt můžete vrátit a poté zadat novou objednávku.

Doručení

Jaké jsou způsoby doručení?

Aktuální způsoby doručení v České republice:

  • Kurýr Packeta - doba doručení je 2 pracovní dny - 139Kč.
  • Kurýr DPD - doba doručení je 2 pracovní dny - 149Kč.
  • Doručení na výdejní místo Packeta - dodací lhůta je 2 pracovní dny - 109Kč.


Navíc objednávky nad 1.249 Kč doručujeme zcela zdarma!

Je doprava zdarma?

Doprava zdarma platí v našem obchodě pro objednávky nad 1.249 Kč.

Budu vědět, že moje objednávka byla odeslána?

Ano, po odeslání objednávky obdržíte odkaz pro sledování zásilky na webu vybraného kurýra.

Nenašli jste odpověď?

Pokud jste nenašli odpověď na svou otázku, kontaktujte nás prosím pomocí formuláře.